tirsdag 6. september 2011

Kløgenser!


Genser etter oppskrift på Pickles. Ettersom eg skulle ha genseren større brukte eg tjukke pinner og tjukt garn, og hadde derfor ikkje heilt kontroll på kor stor denne genseren skulle ende meg å bli- den blei stor! 
Genseren, som er strikka av restegarn, enda opp i maskina på 40 grader og er no tjukk og god, eller skal vi sei stiv og veldig kløete (som Tobias seier). Tobias nekte å bruke denne genseren, men var grei og tok den på seg sånn at mammaen kunne ta bilde av den fine guten i kløgenser.




  "ÆÆÆæææææ, mamma, det kløøør!"
"Ja, men prøv å smil ein gang, så er vi ferdig":

2 kommentarer:

  1. Hahaha, herlig! Forhåpentligvis er Tuva mindre sensitiv og kan arve den, eller? Eg må sei eg kjenner følelsen, eg blei alltid hysterisk av å ha på meg lue (for den KLØDDE!), men det var ingen bønn, og eg polstra den med lommetørklær under :)

    SvarSlett
  2. Det var jo smart, kanskje eg skal polstre genseren med lommetørklær :)
    Skjønne han veldig godt, så spørs om eg skal satse på at Tuva vil bruke den- trur ikkje eg ville brukt den sjølv :)

    SvarSlett